Search

Гарантія та сервіс

Сервісна політика

(діє з 1.06.2018, оновлено 11.05.2021)

ПП «НВФ «ЕЛЄКС» висловлює Вам щиру вдячність за Ваш вибір!
Ми зробили все можливе, щоб наші вироби задовольняли Вашим запитам.

Сервісна політика нашої компанії – це індивідуальний підхід до кожного клієнта і партнера з метою створення бездоганного сервісу.

Сервіс ПП «НВФ «ЕЛЄКС», включає:

  • гарантійне обслуговування нашої продукції;
  • післягарантійне обслуговування нашої продукції;
  • технічне обслуговування нашої продукції;
  • технічні консультації;
  • інформаційну підтримку;
  • технічне навчання;
  • інші сервісні послуги.

Всі зобов’язання, взяті ПП «НВФ «ЕЛЄКС», в частині забезпечення сервісу раніше, зберігаються без зміни. Це буде стосуватися і подальшої модифікації справжньою Сервісної Політики.

Відповідно до умов Сервісної Політики нашої компанії сервісне обслуговування обладнання організовано таким чином, що кінцевий користувач забезпечується якісним і швидким сервісом з дотриманням умов Гарантійного обслуговування, незалежно від шляхів надходження продукції:

  • через ПП «НВФ «ЕЛЄКС»;
  • через дистриб’юторів/дилерів ПП «НВФ «ЕЛЄКС».

Термін служби виробу обчислюється з дати виготовлення виробу, якщо Керівництвом по експлуатації виробу не встановлено інше обмеження.

Після закінчення гарантійного терміну служби вироби або частини виробу ПП «НВФ «ЕЛЄКС» рекомендує звернення до авторизованого сервісного центру для проведення профілактичних робіт, отримання інформації з утилізації або щодо подальшої безпечної експлуатації виробу, щоб уникнути його неправильної роботи або відмови.

Адреса авторизованого сервісного центру – м Одеса, просп. Маршала Жукова (Небесної Сотні), 101/11. Отримати більш детальну інформацію Ви можете по телефону в Україні 0 800 20-71-63 (БЕЗКОШТОВНО). Ми настійно рекомендуємо Вам звертатися до авторизованого сервісного центру, якщо у Вас виникнуть будь-які проблеми, пов’язані з експлуатацією та працездатністю вироби.

Щоб уникнути непорозумінь переконливо просимо Вас уважно вивчити Керівництво по експлуатації, умови гарантійних зобов’язань, перевірити правильність заповнення гарантійного талона і комплект поставки. Реалізація вироби повинна здійснюватися відповідно до чинного законодавства.

Гарантійний талон дійсний тільки при наявності правильно і чітко зазначених: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, чітких печаток фірми-продавця, підпису покупця. Модель і серійний номер виробу повинні відповідати зазначеним в гарантійному талоні.

При порушенні цих умов, а також в разі, коли дані, зазначені в гарантійному талоні змінені, стерті або переписані, гарантійний талон визнається недійсним і гарантія з вироби знімається.

Цим гарантійним талоном ПП «НВФ «ЕЛЄКС» підтверджує прийняття на себе зобов’язань по задоволенню вимог споживачів, встановлених чинним законодавством про захист прав споживачів, в разі виявлення недоліків виробу, які виникли з вини Виробника.

ПП «НВФ «ЕЛЄКС» залишає за собою право відмовити в задоволенні вимог споживачів за гарантійними зобов’язаннями і в безкоштовному сервісному обслуговуванні виробу в разі недотримання викладених нижче умов. Гарантійні зобов’язання Виробника та безкоштовне сервісне обслуговування здійснюються відповідно до вимог законодавства країни виконання гарантійних зобов’язань і безкоштовного сервісного обслуговування.

.Гарантія не поширюється на вироби, куплені у компаній, які занесені в чорний список.

Також гарантія не поширюється на апарати, куплені на сервісі онлайн оголошень OLX.ua

Умови гарантійних зобов'язань

(діє з 1.06.2018, оновлено 11.05.2021)

  1. Гарантія на виріб дійсна тільки для організації або покупця і не поширюється на інші особи або організації.
  2. Гарантійний ремонт проводиться тільки після пред’явлення повністю заповненого гарантійного талона.
  3. На гарантійне обслуговування виробу приймаються тільки в повній продажній комплектації, включаючи пакувальний матеріал – коробку, антистатичну, пом’якшувальну упаковку та інші аксесуари входять в комплект поставки. При відсутності оригінальної упаковки виріб повинен бути упаковано в аналогічну за властивостями і розмірами упаковку за рахунок покупця. Зберігання та транспортування вироби повинні здійснюватися відповідно до маніпуляційними знаками (при наявності). Не допускайте попадання вологи на упаковку.
  4. ПП «НВФ« ЕЛЕКС », встановлює наступний гарантійний термін на вироби за умови дотримання правил експлуатації:
    • на однофазні стабілізатори серії Ампер V2.1, на трифазні стабілізатори серії Ампер V2.0 і на однофазні / трифазні Герц (Герц ПРО) V3.0 – 3 роки з дати продажу (дійсно тільки для виробів, вироблених з 11.05.2021г)
    • на стабілізатори серії Гібрид V2.0 – 2 роки з дати продажу або 200 000 комутацій реле (в залежності від того, що станеться раніше)
    • на джерела безперебійного живлення Кулон V3.0 – 1 рік з дати продажу, але не більше 2 років з дати виготовлення
    • на джерела безперебійного живлення Кулон V4.0 – 1 рік з дати продажу, але не більше 2 років з дати виготовлення
    • на однофазні стабілізатори серії Герц V3.0 – 7 років з дати виготовлення (дійсно тільки для виробів, вироблених з 1.06.2018г по 11.05.2021г.)
    • на однофазні стабілізатори серії Ампер V2.0 (знятий з виробництва в 2021) і Герц-Дуо V3.0 (знятий з виробництва в 2021) – 7 років з дати виготовлення (дійсно тільки для виробів, вироблених з 1.06.2018г)
    • на стабілізатори серії Ампер-Дуо V2.0 – 4 роки з дати виготовлення (знятий з виробництва в 2019 р.)
    • на стабілізатори серії Герц V2.0 – 3 роки з дати виготовлення (знятий з виробництва в 2018 р.)

    Гарантійний термін зберігання встановлюється 6 місяців з дня виготовлення стабілізатора.

  5. Гарантійний термін на деталі / вузли / складальні одиниці стабілізаторів напруги, що входять до комплектність вироби прирівнюється до строку на основний виріб.
  6. Гарантія по окремих деталях / вузлах / складальних одиницях стабілізатора напруги може бути продовжена за умови проведення сервісних робіт в авторизованому сервісному центрі заводу-виготовлювача в рамках терміну гарантії на основний виріб.
  7. Технічне обслуговування виробу не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару.
  8. Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць) в період гарантійного терміну не веде до встановлення нового гарантійного терміну на весь виріб, або на змінення частини.
  9. Введення нових гарантійних строків для певних виробів не має зворотної сили. Тобто терміном гарантії на виріб є період гарантії, встановлений на момент покупки (відповідно зазначений в гарантійному талоні).
  10. Якщо перевіркою виявлено, що некоректна робота вироби стала наслідком неправильного підключення, установки або некомпетентного підбору, а виріб при цьому є справним, або несправність не визначена і є наслідком некоректної експлуатації, відділ гарантійного обслуговування має право вимагати оплати покупцем робіт з тестування і конфігурації вироби, а також повної оплати доставки вироби покупцеві.
  11. ПП «НВФ «ЕЛЄКС» не несе гарантійні зобов’язання в наступних випадках:
    • невідповідність або відсутність даних у гарантійному талоні і на пред’явленому для ремонту виробі (серійний номер, дата виробництва)
    • відсутність заповненого гарантійного талона, в якому зазначаються модель вироби, серійний номер виробу, дата продажу вироби, чітка печатку фірми-продавця, наявність позначки про передпродажної перевірки фірмою-продавцем, підпис покупця
    • наявність механічних пошкоджень і дефектів, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання і експлуатації виробу
    • невідповідність правилам та умовам експлуатації, що пред’являються до даного виробу виробником і описаним в керівництві по експлуатації
    • пошкодження контрольних пломб на корпусі виробу
    • якщо виявлені недоліки виникли після передачі виробу споживачеві внаслідок впливу вологи, високих або низьких температур, корозії, окислення, попадання всередину сторонніх предметів, речовин, пилу, будівельного сміття, інших рідин, комах або тварин, а також слідів їх життєдіяльності
    • якщо відмова виробу викликана дією факторів:
      • непереборної сили (війна, бунт, революція, акти саботажу)
      • наслідками стихійних лих (бурі, циклони, землетруси, повені)
      • зовнішніх чинників (аварія в електромережі або в навантаженні, близькість до високовольтних трансформаторних підстанцій або силовим лініям електротранспорту)
      • природних явищ (удар блискавки, грозова і передгрозова активність)
      • техногенних явищ (аварії, вибухи, пожежі)
      • діями третіх осіб (як випадковими через незнання, так і зловмисними)
      • на деталі / вузли / складальні одиниці виробу, піддані несанкціонованого ремонту або модифікацій, зроблено не сертифікованими фахівцями на дане обладнання
      • якщо відмова виробу викликана аварією на зовнішніх пристроях, підключених до обладнання.
  12. Дана гарантія не має на увазі повну заміну виробу.
  13. Під час перебування виробу на ремонті або технічному обслуговуванні споживачеві не надається аналогічний товар в якості обмінного фонду.
  14. ПП «НВФ «ЕЛЄКС» ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), пов’язаних з використанням або неможливістю використання купленого обладнання.
  15. Покупець не має права пред’являти претензії в зв’язку з простоєм обладнання.
  16. Покупець не може вимагати відшкодування витрат при нещасних випадках, викликаних пошкодженням (несправністю) обладнання.
  17. Умови гарантії не передбачають монтаж, демонтаж виробу, виїзд фахівця для діагностики електричної мережі і визначення характеру несправності виробу.
  18. Гарантія не поширюється на вироби, які занесені в чорний список компаній, апарати яких ми не обслуговуємо по гарантії.

Сервісний ремонт і обслуговування:

Ремонт апаратів проводиться в найкоротші терміни в авторизованому заводському сервісному центрі.

Перед відправкою на ремонт рекомендуємо заповнити і вкласти в коробку з апаратом супроводжуючий лист з описом характеру несправності. Бланк супроводжуючого листа можна скачати за цим посиланням.

Ремонт апаратів, які не потрапляють під умови гарантії, виконуються за рахунок покупця.

Гарантійне обслуговування і ремонт апаратів, куплених у компаній з чорного списку ПП «НВФ «ЕЛЄКС» не проводить!

З питань гарантії і ремонту апаратів звертатися на електронну пошту або за телефонами, вказаними в розділі «Контакти»

Доставка в сервісний центр

При відсутності оригінальної упаковки виріб повинен бути упаковано в аналогічну за властивостями і розмірами упаковку за рахунок покупця. Зберігання та транспортування виробу повинні здійснюватися відповідно до манипуляційних символів (при наявності). Не допускайте попадання вологи на упаковку.

Відправлення здійснюється транспортними компаніями «Нова Пошта» та «Делівері». Для гарантійних апаратів доставка безкоштовна.

Інші способи доставки уточнюйте у менеджера сервісного центру за тел. 0 800 20-71-63 (БЕЗКОШТОВНО)!

Доставка апаратів, які не потрапляють під умови гарантії, виконуються за рахунок покупця.

Гарантійне обслуговування і ремонт апаратів, куплених у компаній з чорного списку, ПП «НВФ «ЕЛЄКС» не проводить!

Обмін/Повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупці магазину eleks.com.ua мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів з дня, наступного за покупкою.
Зверніть увагу, згідно з Розділом II, статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» – обміну підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання.

Підставою для відмови в поверненні або обмін товару може бути недотримання перерахованих нижче умов:

  1. Товарний вигляд обладнання (цілісність і наявність оригінальної упаковки, відсутність механічних та інших пошкоджень).
  2. Збереження споживчих якостей, пломб, заводського маркування, ярликів.
  3. Наявність керівництва користувача / паспорта.
  4. Наявність заповненого та підписаного всіма сторонами гарантійного талона
  5. Наявність всіх фінансових документів

У разі, якщо товар не працює, то обмін / повернення товару може здійснюватися тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені / або товар не експлуатувався.

Обмін/повернення товару здійснюється при зверненні в наш офіс, або відправкою за допомогою служби доставки.
Зверніть увагу – відправка товару здійснюється тільки після узгодження з менеджером всіх деталей. Обов’язково зв’яжіться з менеджером по телефону  0 800 20-71-63 (БЕЗКОШТОВНО)!

Back to Top
Product has been added to your cart